Stavba nového stadionu byla financována kombinací různých zdrojů. Celkové náklady na vybudování ŠKODA ICERINK dosáhly částky 170 milionů korun. Na jeho výstavbu přispěla kromě investiční skupiny PADOK a drobných investorů také společnost Raiffeisen - Leasing, která je jedničkou na českém leasingovém trhu v oblasti financování komerčních nemovitostí. Návratnost investice se odhaduje na dobu deseti let. K ekonomickému provozu mají přispět mimo jiné i úsporné technologie, které zaručují až o 40 % efektivnější provoz z hlediska energií, než bylo dosud běžné.
Sám mám velice blízký vztah k hokeji, a proto jsem rád, že jsme se mohli podílet na projektu, který dnes nejen v Praze, ale troufám si říci v celé zemi, nemá obdoby. Byla to pro nás také velká výzva, protože vše vznikalo velice rychle. Od počátečního nápadu až do otevření stadionu neutekly ani tři roky. Již prvotní zájem veřejnosti ve zkušebním provozu ale ukazuje, že poptávka po kvalitních ledových plochách v Praze je enormní,“ myslí si generální ředitel Raiffeisen - Leasing Tomáš Gürtler.
Stavební povolení pro ŠKODA ICERINK se podařilo díky zkušenostem advokátů z kanceláře Vilímková Dudák & Partners vyjednat v rekordním čase deseti měsíců, což je s ohledem na dnešní stav výstavby v hlavním městě považováno za malý zázrak. Za stejnou dobu pak vyrostla kompletní stavba, jejímž generálním dodavatelem byla společnost Subterra.
Největší přidanou hodnotu pro své okolí spatřují investoři v přístupu k výchově mládeže. Ambasadory ŠKODA ICERINK se stali krasobruslař Tomáš Verner a hokejista Martin Holý. Pod vedením Tomáše Vernera bude na stadionu ŠKODA ICERINK působit plnohodnotný krasobruslařský klub Czech skating academy. Bývalý juniorský mistr světa v hokeji Martin Holý se pak bude starat o rozvoj nového hokejového klubu HC PADOK.